Redefining Retail i New York

Unika aktiviteter innan och under NRF 2019

Utveckling är inte något som bara sker, det är något som skapas av modiga beslutsfattare som vågar tänka annorlunda. Vi ser alla att världen runt oss förändras i en rasande takt och den teknikutveckling som nu sker utmanar förhållanden som vi har ansett vara vederlagda sanningar.

Du som verkar i Retailbranschen behöver vara snabb på att anamma och anpassa dig till utvecklingen. Därför har vi satt samman en Retail Excperience Safari med utgångspunkt i New York och världens största Retailmässa NRF.  Vi arrangerar flera mötesplatser där du får träffa Retailspecialister, inspiratörer samt medverka i kreativa workshops.  

Inför NRF - Retail Huddle 14 december, Stockholm

Du som har bestämt dig för att åka till NRF 2019 får möjlighet att träffa oss, Apple och flera andra aktörer inom Retailbranschen för att få allt du behöver veta om vår unika workshop samt andra arrangemang som händer under NRF.  Du får en heltäckande bild över vilka arrangemang du inte vill missa i New York.  Anmäl dig idag! 

Plats: EPICenter, Mäster Samuelsgatan 36
Tid: 09.00-13.00
Datum: 14 december, 2019
Retail Huddle är kostnadsfri

Customer Experience Workshop 11-12 januari, New York

Under två dagar får du möjlighet att gå djupare in i vad en kundupplevelse innebär. Vi samlar kreativa tänkare och beslutsfattare från välkända Retail-aktörer i öppna former där vi delar insikter, möjligheter och lösningar för hur ni kan skapa den upplevelse era kunder förväntar sig och är beredda att betala för. 

Workshopen leds av Maks Giordano, en digital strateg med mer än tjugo års erfarenhet av digitala projekt. Han har bl.a. grundat konsultverksamheten Kreait för att skapa användarcentrerade och relevanta digitala tjänster för att hjälpa verksamheter med sin digitala transformation. Han har djup kunskap om Retailbranschen och föreläser samt håller workshops över hela världen. 

Genom att delta på workshopen får du: 

  • En unik möjlighet att diskutera och analysera möjligheter samt utmaningar  tillsammans med verksamheter och personer med mycket djup kunskap inom Retail. 
  • Hjälp med att lyfta dina frågor samt sätta dessa i ett nytt ljus, både på en strategisk och konkret nivå. 
  • Besöka Manhattans mest innovativa butiker. Du får träffa varumärken som tagit sin Retailstrategi ett steg extra samt uppleva den IRL. 

Plats: EPICenter, 900 3rd Avenue in East Midtown Manhattan
Tid: 09.00-17.00
Datum: 11-12 januari, 2019
Workshopen är kostnadsfri

Platserna går åt snabbt, boka din plats idag!